2012年4月21日 星期六

被指發現「鞋王」二奶 怒極劈門框 三奶庭外坦言樂做盛女


李姿霆談及八歲的女兒,即時展露燦爛笑容。 張志華攝
12345678910

被指發現「鞋王」二奶 怒極劈門框
三奶庭外坦言樂做盛女

2012年04月21日
 
【本報訊】「鞋王」鄧劍群向三奶李姿霆( Karen)追討物業案,雙方昨舉證完畢,稍後進行結案陳詞。踏下證人台的李昨坦言,至今仍然好嬲、好憎鞋王,當年是蒙在鼓裏下做小三,亦非錢作怪:「香 港地大把有錢人,有排都輪唔到佢」,狠批舊愛「係最差的一個人」,令她白白浪費 10年青春,現時她樂於做「盛女」。 記者:陳佩明

鞋王有二奶 盛女 Karen菜刀劈門


李姿霆昨日供稱,於 04年 4月替鄧誕下一女,三個月後發現二奶 Bessie Lau的存在,鄧更與二奶在紅磡海逸豪園置業。巧合的是,李弟曾向鄧提議購入海逸豪園一個銀主盤,但鄧以樓價超出預算為由拒絕,改為購入大角嘴港灣豪庭一 單位給李。李隨後對名下物業進行查冊,揭發匡湖居物業並非以原先的長命契形式持有,而是一人一半。

作供時再次落淚

李姿霆胞弟李翰橋,意外發現鞋王另有二奶。
12345678910 
 
對於殺出情敵,李選擇跟鄧當面對質,兩人為此多次爭吵,更爆發激烈場面。鄧指稱李曾經「將我 着住件恤衫扯爛,掟酒樽整爛樓梯階磚,甚至用菜刀劈門框」。李對此全盤否認:「我只係大喊、狂喊咁同佢嘈。」隨着 09年 2月李跟黃長發開記者會,承認情侶關係,三奶生活正式告終。
 
李姿霆於 02年戀上鄧,她在庭外說:「當時覺得佢老實,對我好好,成日陪我,唔係因為有錢同佢一齊,我以前啲男朋友都有錢。」惟好景不常,當她的胞弟意外發現鄧其實早有二奶後,情海從此翻波。
 
由 02年至今 10年飛逝,李現時的感覺是:「後悔同佢(鄧)一齊,如果唔係佢唔使搞成咁,嘥咗我 10年時間。」兩人如今在法庭重逢,李直言:「仲好嬲好憎呢個人,佢呃得我好透!」昨日她作供時再次當庭落淚,她解釋因鄧訛稱匡湖居的業權受條件限制,令 她感覺「好侮辱」。

批評遭鞋王抹黑

「我唔鍾意人呃我,醜唔緊要,窮唔緊 要,老唔緊要,最憎人呃我!」她批評鄧:「做埋啲嘢老土……不停抹黑我!」亦無法相信「好花心」的鄧會鳥倦知還:「佢成日講大話,幾個星期前仲見到佢同 Bessie Lau一齊喺黃埔。」至於鄧妻,李認真地說:「佢係好人,我有同佢講電話,(幾時打?)同黃發長一齊嗰段時間,話會離開佢(鄧),知道同佢一齊唔啱。」
 
將話題轉向現年 8歲的女兒,李即時展露燦爛笑容:「 BB知道打官司,佢好懂事,仲支持我,幫我祈禱。」鄧有無探望女兒?李沒有直接回應:「如果佢有要求會安排。」她又稱現時生活好好,但涉及感情的提問則三緘其口:「要做盛女,呢期最 hit」,引得在場記者爆笑。
案件編號: HCA920/09

沒有留言:

張貼留言