2012年2月29日 星期三

阿蘇勁撐葉劉 肥媽效忠狼英 唐營娛圈粉絲大逃亡


隨着中央開始挺梁振英,唐英年當選的行情急轉直下,曾出力推唐唐入閘選特首的圈中人不少已萌跳車轉軚念頭。
設計圖片及對白
12345678910

阿蘇勁撐葉劉 肥媽效忠狼英
唐營娛圈粉絲大逃亡

2012年02月29日
小圈子特首選舉將於 3月 25日舉行,早前以挺唐英年為榮的演藝圈選委,隨着北京近日有傳口風有變、梁振英呼聲漸高,跟紅頂白的演藝界粉絲( Fans)亦紛紛棄豬投狼。當中肥媽瑪利亞早具「慧眼」,是圈中少數的梁營支持者,蘇施黃則寧選今日才知可否入閘的葉劉淑儀,鍾情她的幽默有港英遺風。

肥媽撐狼醒 唐營 fans跳車勁

上年報名參加選委選舉時,以影圈大亨林 建岳為首的演藝人都高調表示支持被稱為豬的唐英年參選特首,更身體力行帶同旗下藝人黎明等撐場,當日一班電影公司老闆、戲院商及譚詠麟等更一字排開合照以 示挺唐決心,就算唐英年受連番醜聞打擊,他們亦義無反顧,推選他入閘為特首候選人。
 

早在葉劉參選立法會之時,阿蘇就已經挺身支持她,葉劉是否夠票入閘今日就有分曉。
12345678910 

肥媽作為梁振英支持者,早前曾請他上節目一起煮餸,讓他展現狼也有住家好男人的一面。 資料圖片
12345678910

娛圈巨擘現離心


當日演藝界一字排開為唐英年造勢,但觀乎唐唐近日的表現,連譚詠麟對唐唐也失望,還寸他弱智。
12345678910

不過到近日戰情有變,近期不少人陸續收到消息指中央越來越傾向挺梁振英,以跟紅頂白見稱的娛 樂圈人士紛紛大逃亡,雖然他們未至於即時轉軚,但已見離心,當中包括多位有份提名唐英年選特首的選委,如美亞公司老闆李國興昨日接受電話訪問時,明顯對挺 唐已有所保留,他說:「近期發生咗咁多事,我諗要先睇民意同政綱再作決定,我都要對市民負責,唔可以選個冇能力嘅人做特首,呢個人最緊要係可以繼續保持香 港繁榮。」
同屬美亞的董事唐慶枝雖然有份提名唐英年,但對再投票給他則有所保留,他說:「最終要睇吓民意,不可能與民為敵,家有兩位特首候選人 都出現誠信危機,所以都幾難投票,但我又唔想投白票,真係難揀!」另一位唐營支持者寰宇電影公司老闆林小明,自言自從唐唐發生僭建風波和連串緋聞後,自己 的一票未必會繼續投給唐英年,他說:「我唔會逆民意去投票!仲要時間去分析,家問我會投畀邊個,係言之過早,等我再睇吓事態發展先。」而戲院商會會長陳 榮美就在電話中回覆說:「未決定,總之一切都未決定。」

肥媽挺梁解民困


黃秋生獨具慧眼,本周一便現身撐梁振英出書。
12345678910

有人歡喜有人愁,瑪利亞是圈中少有挺狼的梁振英支持者,她昨日接受電話訪問說:「唓,絕對唔 信有中央欽點,有欽點就唔使咁立立亂。」肥媽表示支持梁振英是因為他的政綱跟自己理念相似:「雖然我都有樓,但我好支持梁生起居屋、建公屋,同梁生傾偈, 佢講得出以前香港人搵唔到工,或湊住一家大細返唔到工,可以穿膠花,或者喺街邊檔賣腸粉,養活一家幾口,講番至知原來以前我哋幫同一間塑膠花廠穿塑膠花。 但家大型連鎖店獨霸生意,想開間舖仔維生根本冇可能,連腸粉便利店都賣埋,梁振英好清楚民間疾苦同需求,如果有一票在手,好希望可以幫香港人選一個可以 令香港和諧,人人有屋住、有飯食、有工做嘅特首。」
對於撐唐營的選票紛紛轉軚,肥媽則覺得:「唐生點樣對老婆、僭建關我乜事?家唔係選貞節牌坊,只係選可以為香港人謀福利,令到香港經濟好、環境好,人人有飯食,有屋住、有工作嘅香港特首。」

阿蘇嘲豬懶又蠢

此外,早前在專欄中大鬧豬唐蠢的蘇施 黃,自言就算有票在手都不會在唐梁之間作選擇,反而會選要到今日才知是否夠選委票成為候選人的葉劉淑儀,她昨日在電話中說:「兩個都唔投得唔得呀?投董伯 伯(董建華)得唔得呀?哈哈家先發現原來最好係董伯伯。我唔投唐英年同梁振英因為兩個我都唔清楚佢哋嘅政綱。如果你要我投票,我會投畀葉劉淑儀,因為我 識佢同埋佢好幽默,作為政客我覺得最重要係有幽默感,唔係又蠢又鈍嗰種。我覺得葉劉嘅幽默感好有英國人嘅幽默感非常好,又蠢又鈍我話邊個大家都知啦,我嗰 篇文章亦早講明,一個又蠢又唔勤力嘅人,一定唔會成功。」
採訪:李森

話你知:特首戰點將錄

特首選舉報名今日截止,曾有不少藝人出面撐唐,可惜唐唐唔生性,接二連三爆出醜聞,民望直插谷底,其星級粉絲者紛紛打退堂鼓。梁營早獲肥媽與秋生支持,聲勢向好,而何俊仁在演藝界似乎關係麻麻,至今仍未有演藝名人支持。

─撐梁振英─
瑪利亞(肥媽) 梁振英讀小學已識肥媽,她亦早表明撐梁。
黃秋生 去年 12月秋生出席活動時已暗示挺梁。
*汪明荃 梁振英出面幫新光續約,阿姐表示他關心粵劇。
林超榮 去年出席梁的參選造勢大會,讚揚他有治港理念。
朱玲玲 去年底偕夫羅康瑞出席梁的參選造勢大會。
蓋鳴輝 蓋鳴輝大讚梁振英幫新光「起死回生」,望選委會投給他。

─撐唐英年─
*羅傑承 博美投資集團主席
*林建岳 麗新集團主席
*馮添枝 國際唱片業協會(香港會)總裁
*吳思遠 導演
*黃百鳴 導演
*洪祖星 影協會長
*周星馳 演員及導演
黎明 歌手及唱片公司老闆

─唐營叛將─
*林小明 寰宇國際集團主席
*李國興 美亞電影公司老闆
*唐慶枝 美亞電影董事
*陳榮美 戲院商會會長

─撐葉劉淑儀─
麥浚龍 曾在 facebook表明舉腳贊成葉劉選特首。
蘇施黃  07葉劉參加補選,蘇施黃已親身為她落區拉票。

註*為特首選委

沒有留言:

張貼留言